Leven in de brouwerij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dave Groot - WaarBenJij.nu Leven in de brouwerij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dave Groot - WaarBenJij.nu

Leven in de brouwerij

Door: Roos & Dave

Blijf op de hoogte en volg Dave

30 December 2013 | Nederland, Amsterdam

Lieve Allemaal,

Na een afwezigheid van precies 2 jaar is het dan eindelijk weer zover, een nieuw avontuur. Wie had gedacht dat ik deze site ooit met iemand zal delen? Het moment is dan toch hier, samen met Roos ga ik voor 3 maanden het onbekende tegemoet.

Op 2 januari vliegen wij naar Kuala Lumpur in het voor ons beide nog onbekende Malaysia. Wat ons hier te wachten zal staan, wat we allemaal gaan zien en doen is voor zowel jullie als ons een groot mysterie. Het enige wat wij hebben geboekt is een retourticket en dit is voor ons beide genoeg zekerheid! Indonesië, Thailand, Birma of de Filipijnen als wij op 28 maart weer voet in Nederland zetten hopen wij jullie hier alles over te kunnen vertellen.

Samen hopen wij jullie door enkele verhalen op de hoogte te houden van onze avonturen. Voor nu is het nog even flink genieten van al het lekkers Nederland te bieden heeft.

Groetjes en een fijne jaarwisseling gewenst,

Roos & Dave

• 30 December 2013 - 17:46

Je Oudste Vriendje:

spannend.........,ik hoop dat jullie een hele mooie tijd gaan beleven en weer heelhuids thuis komen,ik ben blij dat roos mee gaat,dan kan ze je een beetje in de gaten houden!!,en jij,klein kereltje pas goed op je schatje,ander doe ik je wat!!!!!!have funnnnnn!!!!!!!!

• 01 Januari 2014 - 09:52

Wim & Jolanda:

Hey neef en Roos,
    Allereerst al het goede voor 2014.
    Een beter begin kun je denk ik niet wensen?..
    Leuk om te zien wat jullie gaan ondernemen, Mikay zal zeggen; samen samen (zijn stop woordje), dronken mensen en kleine kinderen vertellen heel veel wijsheden..
    Heel veel fun en geniet van alle mooie dingen en van elkaar;)
    Gr. Xx Jolanda & Wim
    Mikay & Niek

• 06 Januari 2014 - 12:26

Jasmijn:

Hoi Roos en Dave! ik heb jullie helemaal niet meer gezien na oud op nieuw en voordat jullie zijn vertrokken. Dus bij deze nog de beste wensen en geniet van alles samen daarzo!
    x jasmijn

• 08 Januari 2014 - 07:01

Meul:

Heej kauf geinig dat je/jullie weer zon bloggie bijhouden. Voor ons begint het gewone leven weer na 2 weken zuipen en vreten. Veel plezier samen. Zal af toe wel een bakkie doen bij Dirx. Waar is dick koster eigenlijk. Later

• 08 Januari 2014 - 13:40

Robbert-Jan Driessen:

Dave kun je mij even mailen ?
    Groet je baas, vanaf april 2014

Dave

Per 3 april zijn we zowel dak- als werkloos. Samen trekken wij de wijde wereld in, op zoek naar het onbekende. Maandag 3 april vertrekken we met een oude 'in alle kleuren geverfde' Renault Twingo richting Griekenland. Mocht de wagen deze trektocht overleven zal hij daar worden ingeruild voor een kameel, bus of boot. Vanaf Griekenland zullen wij in Oostelijke richting de Zijderoute volgen met als doel het bereiken van China. Of, hoe en wanneer dit gaat gebeuren is voor zowel jullie als ons een raadsel. Via deze site hopen wij (indien het internet het toelaat) jullie op de hoogte te houden van onze avonturen! Geniet!